Postat de Paul Maior în: Diverse - 231 views | Share
3 Mar 2010
Oamenii de ştiinţă susţin că femeile care lucrează cu jumătate de normă au copii mai sănătoşi.
Femeile care lucrează cu normă întreagă riscă să aibă copii mai graşi decât cei ale căror mame au fost casnice sau au lucrat cu jumătate de normă.
Cercetătorii de la Institutul de Cercetare a Copilului Murdoch, de la Universitatea din New England, şi specialiştii de la Universitatea Naţională din Australia, au spus că pe lângă un risc mai mic de a fi supraponderali, copiii mamelor care lucrează cu jumătate de normă sunt mai activi din punct de vedere fizic şi se uită mai puţin la televizor.
Profesorul Jan Nicholson, de la Institutul de Cercetare a Copilului Murdoch, a declarat că studiul – primul de acest tip – a demonstrat impactul pozitiv pe care îl are munca part time asupra mamelor cu copii mici, deoarece acestea pot stabili un echilibru între cerinţele de la locul de muncă şi cele ale vieţii de familie şi monitorizează mai bine obiceiurile alimentare şi activităţile copiilor lor.
Related posts: